Nyklippt hår är fanimej inte härligt

Ja, jag ville egentligen spara ut håret, som mest toppa det, men det var så förbannat slitet undertill så jag bestämde mig för att klippa av det.
 
Det är alltid lite pirrigt eftersom jag aldrig exakt vet hur resultatet kommer att bli. Men en sak är säker, 90 % av gångerna är jag mer nöjd när jag klipper mig själv än hos en frisör i alla fall. Även om jag inte går efter några regler mer än magkänslan. Nackdelen är att jag inte själv kan/lärt mig toppa håret sådär lite som man ska då och då. Och jag antar att det kan vara det faktum att jag inte toppar håret så ofta och att jag har rätt mycket produkter och toperar håret varje dag som gör att det slits så pass mycket.
 
Men nyklippt hår är fanimej inte härligt. Ett par månader efter klippning börjar det kännas ok igen, och då är det väl egentligen dags att klippa sig om man vill ha ett friskt hår? Ett rikltigt dilemma. Ett riktigt I-lands-problem ; )
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: L-M

Hej
Hur är det?
Har försökt att nå dig på olika sätt, utan resultat.
/L-M

Svar: Hej vännen, ursäkta. Jag skriver bättre i de perioderna än att pratar i telefon. Vi hörs snart! Kram
Isabell

2014-03-06 @ 20:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0