Luddiga platsannonser

Min skrivpartner Sofie och jag kom på temat till vårt examensarbete när vi började läsa platsannonser, och fann att det ofta skrevs om "sedvanliga läkarsekreteraruppgifter". Sådär lagom luddigt, och perfekt utgångspunkt för vår rapport, tyckte vi. Nu med ett färdigskrivet examensarbete visade det sig vara så också. Så skönt att lämna in någonting man kan vara stolt över, och få bra kritik på det. Topp-betyget skadar väl inte heller ; )
 
Men igår när jag och L-M diskuterade detta kläckte hon den briljanta idén om att kolla på flera platsannonser, vilket gjorde att vi började fundera på andra vanligt förekommande formuleringar i platsannonser. Också sådär härligt luddiga. När jag kom hem igår kväll kunde jag bara inte låta bli att göra en liten bild av lite av det vi kom fram till:
.

Kommentarer
Postat av: L-M

Vad roligt!!!
Kram

2013-05-22 @ 19:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0