Lite kort

Ska bara meddela mig lite kort. Helgen som var = bra! Sammanfattningsvis bestod den i trädgårdsarbete, impala-åkning med bilutställning i Tidaholm, jag fick en fågelskit på exeln och jag hann både via och skriva lite på examensarbetet = bra.
 
Idag åkte jag från Valtorp (Falköping) strax efter klockan 6. Kom fram till skolan vid 8:30 för att skriva på examensarbetet till klockan 21 nu ikväll. Full rulle! Nyss var jag så uppe i varv att jag inte ens kunde kolla på ett avsnitt av Vikings, vilket jag sett fram emot hela dagen. Men nu efter att jag bloggat ska jag ge det ett till försök. Sedan hoppas jag att jag får sova gott fram till strax efter klockan 6 ... Skola vid 8. Så är det. Men snart är arbetet färdigskrivet och då är det opposition och redovisning som gäller innan examen. Heja! : )
 
Nu: Slår på ett avsnitt av Vikings, njuter av det och förhoppningsvis somnar jag snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0