Bland lockar och luggar

Sitter här framför datorn med mitt morgonkaffe och funderar på mitt hår. Detta av att när jag igår kväll tvättat håret, inte hittar syrrans hårfön, så jag lade mig med handdukstorrt hår och vaknade med korkskruvslockar! Detta är inte sådär väldigt konstigt då bland annat min far och bror har riktigt typ ... krull-hår. Men jag självtorkar mitt hår så pass sällan att jag inte märker att jag har självlockar (mer eller mindre beroende på frisyr). Alltså får jag en mindre "aha!"-upplevelse varje gång. Minne som en guldfisk?
Bild 1: Något år sedan på segeltur
Bild 2: Morgonens lockar
 
Sedan var det detta med lugg. Tycker min börjar bli för lång, igen. Frågan är om jag ska klippa den snett, kort eller längre. Rakt, kort eller längre, eller helt enkelt bara spara ut den. Jag får fundera till ikväll så får vi se vad jag kommer fram till. Svåra och stora livsfrågor detta. Verkligen.
 
Fram till luggklippning eller ej ikväll, ska jag ta mig till min gamla lägenhet för att hämta viktiga papper och en hårfön, sedan till bästa Mikaela en sväng som passande nog är hemma idag! <3 Hon bor ett stenkast från gamla lyan, perfekt verkligen.
 
Sköt om dig!
 

Kommentarer
Postat av: L-M

Hej
En fråga hur klipper du håret längre :) :):)
Kram

Svar: haha ... tänkte inte på det! Men jag menade längre än kortare bara :P
Isabell

2013-05-23 @ 14:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0