Underbara helg!!

Helgen som var var helt underbar faktiskt! Förutom en aning bakfull söndag så var allt perfekt! Det började med en grymt god middag här hemma när John kom på fredagen, innan vi åkte en sväng till Ida och Crille för snack och ett par öl.
 
Lördag bstod i en tur till slottsskogen och botansika trädgården med Min syster, Johan, Mikko, Kristian, mig och John innan John och jag tog oss till Ida och Crille för en jäkligt god middag bestående av plockmat och vin. Efter någta trevliga timmar med spel och snack blev det en tur till Sticky fingers med Ida och Crille. Faktiskt satans roligt, troligtvis mest för att det så otroligt sällan händer att jag är sugen på utgång, att jag mådde bra i kroppen samt att sällskapet ju var ypperligt : )
 
Söndagen blev lite seg med tanke på att jag inte somnade förrän vid 06, men vi hann med en promenad i solen, film och sedan bil till Falköping där John och jag slog ihop en middag innan vi lade oss för att sova. Ska man upp 05:15 bör man lägga sig i tid för att orka med arbetsdagen, tänker jag.
Lite knasiga bilder på Kristian, Syster och mig efter käk i slotsskogen. De andra grabbarna fick jag tyvärr inga bilder på den dagen.
Lite av syrrans ben, Botaniska trädgården och en glad Isabell
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0