Bästa mamma

Praktik idag. Fungerade ganska bra i alla fall, trots värk och en hjärna som går på kanske 40 % av den vanliga förmågan tillfället. Även om jag inte mår bra, mår jag mycket bättre än igår!
 
Så skönt att ha mamma i närheten och inte 40 mil bort. Hon kom hem till mig igår kväll och gjorde så att allt känns lite lättare. <3
Min världs bästa mamma och jag, 2010 tror jag att det var
 
Vad händer nu då? Jag ska ta ännu ett par värktabletter, eller skippa dem och hälla upp ett glas vin istället? Riktigt lockande, men nääää ... Värktabletter och vila blir det, som den duktiga flickan jag är...? Vila. Vila vila och vila fram till att John kommer hit om två till tre timmar. Eller, jag ska laga mat innan också men det blir ett lite senare projekt : )
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0