Helomvändning

Idag vaknade jag sent, men inte utvilad. Kände mig lätt sänkt och tog det lugnt hemma innan jag for till en av mina favorittjejer Therese för en fika. Fikan utvecklades till en tripp till Apslätten där Picknickfestivalen har ägt rum idag. Sol, musik, snack och trevligt sällskap. Tänk vad en dag kan vända från depp till lycka?! : )
En favorittjej och jag
 
Två till av mina favorittjejer, syster MariaTheresia och mor min <3
 
Att jag stundtals känner mig ensam är för mig ibland oförståeligt. Jag är så lycklig över alla fina människor jag har i mitt liv. Tack för att ni alla finns, och finns för mig! Även ni som inte visas på bild i detta inlägg, så klart! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0