Nej det blir aldrig som man tänkt sig ...

... men det kan bli bra ändå!
 
De där jämna mellanrummen (mellan blogginläggen) blev inte så jämna, och definitivt inte så många, som jag hade trott. Jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt. Men det händer ju saker hela tiden, så det är inte det.
 
Sakerna som händer är eller mindre roliga, så som det brukar vara har jag märkt allt eftersom livet travar på. Hösten blir inte alls så som jag hade planerat vet jag nu i alla fall, och fram till dess kan man heller inte säkert veta vad som händer, men planen är att jobba kvar på Sahlgrenska där jag är nu fram till 31 augusti i alla fall. Leta lägenhet, en alldeles egen. I Göteborg eller Alingsås hade jag tänkt.
 
Nu ska jag gå ner och kolla när det var jag satte den däringa tvättiden i veckan egentligen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0