13 och 7

Nu har det blivit år 2013, och igår fyllde jag 27 år. När jag här om veckan kom på att siffrorna 13 och 7 var med i detta året blev jag rätt upprymd eftersom de två talen är mina favorittal. Jag känner att detta kommer bli ett bra år! : )
 
27 år. Jäklar vad tiden går. Men det gör mig ingenting, jag känner liksom att jag kommit ikapp min "riktiga" ålder lite mer ju äldre jag blir. Sen får vi se när det vänder, och jag vill stanna vid en viss ålder? 27 är nog faktiskt en rätt bra ålder känner jag.
 
Nu har jag varit hemifrån i snart två veckor, och det gör mig ingenting! Jag har och har haft det så bra. Träffat härliga människor. Gemenskap i form av firande varvat med lugn. Underbart!  Längtar inte precis hem, men har ingenting emot att komma hem om ett par dagar heller.

I kväll kl 22:45 lägger jag min på en brits i en tågkupé och hoppas på att sova så länge som möjligt, för jag är nämligen inte framme i Skövde förrän i morgon kl 11:01 och vet inte vad jag ska göra med tiden om jag inte somnar. Men jag har förstås lite godis, bok och mp3 med mig som sällskap så det lär gå finfinft antar jag.
 
Jag önskar er ett riktigt härligt 2013!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0