Tänk om man var en avatar ...

Solen skiner och det är härligt vinterväder utanför fönstret, ser jag.
 
Men det enda jag gjort idag är att ligga i sängen och må dåligt. Med undantag för de gånger jag gått upp för att ta mig någonting att äta.
 
Det lilla jag åstadkommit idag är någon avatar av mig själv. Här är en länk till hemsidan där jag gjorde min avatar. Kanske du vill göra en egen?  (högst upp till höger på sidan klickar du på "create!", sen är det bara att börja skapa.) Ganska roligt faktiskt!
 
Men gentligen vill jag vara på LIA:n (praktiken) så klart. Vad jag absolut inte vill är att må så som jag gör i alla fall. Verkar dock inte vara mycket att göra åt saken just för tillfället så jag får väl återgå till att dra täcket över huvudet och önska bort värken, tröttheten och övermättnads-känslan. Hoppas på en bättre dag i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0