Spårletning och marknadsföring

Guuu vad jag tycker om det här vädret! Underbart glittrande snö, 7- med frisk luft.
 
På min morgonpromenad gick jag och kikade efter djurspår, roligt att se hur djuren gått tycker jag. Denna gången såg jag katt-, hund- och harspår. Och fågelspår så klart. Rätt roligt att se hur de gått, hoppat och vänt om för att kanske sniffa på någonting. Lättroad, jag? ; )
 
 
 
Nu har jag tagit en paus i pluggandet för att blogga, men när jag publicerat inlägget ska jag sätta mig i mitt pyssel-/mysrum (<3) för att fortsätta pluggandet till marknadsföringstentan som jag har i morgon. Intressant!
 
"Att inte göra reklam för sig för att spara pengar
är som att stanna klockan för att spara tid."
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Oj. Vad kallt ni har det. Här är det plus och sol nu. Jag har vårkänslor. Vi ska ge oss ut i naturområde och gå promenad idag :)

Svar: Det blev nollgradigt senare mitt på dagen. Jag och John åkte till mösseberg (?!) och gick på eftermiddagen : )
Isabell

2013-02-03 @ 10:53:53
URL: http://healthmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0