Här har det hänt grejer!

Just nu befinner jag mig hos far min utanför Östersund, så härligt! Något roligt som har hänt är att jag har fått en fast tjänst på Sahlgrenska, på heltid, känns bra! : ) Om cirka en månad ska John och jag gå på handledarutbildning tillsammans så att jag får börja övningsköra på riktigt, igen. Det ser jag fram emot. Men nu ska jag fortsätta ha det bra här uppe i friskluften på landet i några dagar till, sedan kör vardagen igång "på riktigt" igen.
 
Redovisar lite bilder här nedan:
Förra helgen var vi på en utflykt och kom till en källa i Falköping
där de har riktigt gott vatten
 
John och jag köpte stolar på loppis, Harriet verkade gilla dem ...
 
För att fira att jag fått fast jobb köpte jag ett munspel, nu ska jag
bara lära mig spela på det också ...
 
Tänkt MYCKET den senaste tiden. Reflekterat, rannsakat, rensat ...
denna bilden får symbolisera det på något vis
 När jag ändå "rensade mig själv" kunde jag lika väl rensa blommorna
 
Fin fjäril Carola och jag såg igår på vår svampplockar-färd
 
 

Kommentarer
Postat av: L-M

Hej
Stort grattis till jobbet.
Kram
L-M

2013-08-16 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0