Lyckodag

Jag känner att jag vill nämna att det varit lite som en lyckodag idag. Varför? Jo, för att jag för det första har mått ganska bra i kroppen och knoppen. För det andra att att arbetet med examensarbetet flöt på bra.
 
Sedan för att jag träffade Mikaela både på väg till skolan och från skolan, av en slump skulle vi vist med samma spårvagn! Också för att ett par-tre saker som jag gått och grämt mig lite för verkar ha löst sig på bra sätt, och för att jag har en så fin familj och fina vänner! Sist, men inte minst så fungerade tvättmaskinen för båda tvättarna som jag hade planerat att tvätta nu ikväll, och jag har fått lite mer saker inför den definitiva flytten nedpackat. Lovely!
Varför denna bilden? För att jag kände lite av den här känslan jag har nu när jag tog den för ca 3 år sedan, och för att jag tycker om den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0