Ville bara ...

... lägga upp den här bilden för att den ger mig en sån otroligt härlig känsla. Troligtvis eftersom jag hade en riktigt härlig känsla då jag tog bilden, och att den speglar den tiden i mitt liv rätt bra för mig.
 
En bild tolkas antagligen på lika många vis som de är personer som betraktar bilden, men för mig är just det här framför allt frihet, tillhörighet och glädje. Bilden är tagen på "seaside festivalen" i Falun 05 om jag inte minns fel. Det är ninja dolls som står på scenen.
 
En av mina många absoluta favoritbilder i mitt galleri

Kommentarer
Postat av: Anette

Det var innan John fick den briljanta idén att bada i Kålgårn? :P

Svar: Ja det kan vara precis då! ; ) Jag tappade även min favorittröja...
Isabell

2012-09-10 @ 13:28:44
Postat av: lillasyster

ja jag gillar den bilden också!! bara lite störande att han med tuppkammen är med , har alltid stört mig på han :p vart jag än befann mig så va han också där, när vi bodde i Falun
:p

Svar: Jag tror att han är den enda jag intekänner på den bilden faktiskt ; )
Isabell

2012-09-26 @ 19:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0