Sju levande och en död

En fredag i beslutsångestens tecken. Det har f*n i mej aldrig varit så svårt att hitta en present, bestämt vilken öl jag ska köpa, Falköping/Göteborg i helgen? Men till slut måste man ju bestämma sig, och det gjorde jag. Blir nog bra det här.
 
Nu har jag fixat lite hemma, så kommer John om ett tag. Hoppas jag hinner duscha och hoppa in i nå goa myskläder innan. Får blogga fort helt enkelt!
 
Vill bara skriva lite om att jag fick goda trattisar av Ida och Crille för några dagar sedan. Tack!! Men det var inte bara svamp. När jag skulle rensa dem kom först en spindel. Sedan två ... tre, fyra fem ... Totalt 7 levande skogsspindlar och en död. Tack för dem också (?!!!). Tur som fasen att jag botat min spindelfobi till mild skräck, och att Mikaela som skulle äta svampen med mig kom förbi när jag hade rensa halva svampskörden och var snäll nog att fortsätta med det hela. Ibalnd har man tur!

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHAH, när jag rensade vår svamp kom det en jävla massa spindlar också. Fyfan vad äckligt det var! Som tur var rensade Crille det mesta :P Nu har vi förvällt allt, ni kanske vill ha lite mer svamp som är färdigrensat istället? ;)

2012-09-21 @ 19:44:12
URL: http://drinkitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0