Septum and haircut?

Jag är så fruktansvärt sugen på att göra någonting åt mitt hår, som jag inte varit nöjd med på ett par månader nu. Så bli inte förvånad om jag gjort något åt det inom en snar framtid. När jag tänkt tanken "på riktigt" en gång blir det nästan som en tvångstanke att jag bara MÅSTE fixa håret. När jag såg att Ida skrivit på sin blogg att hon hade beställt klipptid bestämde jag mig, jag måste! 
 
Dessutom är jag förbannat sugen på att pierca septum igen. Men det är nog ingen bra idé dels för att jag är lite förkyld (och har varit det i ett halvår nu....), det går nämligen inte att snyta sig ordenligt med en ring i nosen, och dels eftersom jag antar att det inte är så bra inför praktik och abrete sen. I alla fall innan jag kan sätta in min retrainer vilket tar minst ett halvår. Senast tog det nästan ett år för mig.
 
Det där med snytandet med piercing är egentligen ett (inte så passande) kapitel för sig, men kan inte låta bli att tillägga att man blir väldans kreativ när man är förkyld med en öm nypiercad näsa. Råder dock ALLA som tänkt pierca septum att INTE bli förkyld direkt efteråt ; )
 
Annars kan jag berätta att det låg ett brev med en cd-skiva i i hallen när jag kom hem igår. Min brevvän Mikael hade knåpat ihop en skiva med en massa "braig och gladig" musik åt mig. Helt underbart, precis vad jag har behövt dessa dagar! Tänk på att försöka göra era vänner glada, det behövs oftast inte så överdrivet mycket! : )
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för åsikterna med håret! :) Jag kommer nog inte veta vad jag ska göra förrens jag sitter där i stolen och rådfrågat frisören, jag har verkligen ingen aning. Men det låter snyggt som du säger och jag gillar frisyren på hon i mitten. Dock så vet jag inte om det är möjligt att få till en sån där lugg med tanke på hur min lugg ser ut nu och då kanske frisyren ser helt bajs ut sen. Är också rädd för att jag inte kommer passa i något av det :( Hoppas du får bukt på ditt hår också så vi båda kan bli nöjda någon gång ;)

2012-09-14 @ 06:23:17
URL: http://drinkitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0