Pyssla mera!

Ikväll kom Mikaela förbi ett par timmar. Vi stickade/virkade och Mickis hade med sig ingredienser till chai latte vilket jag fick smaka på för första gången. Inte så pjåkigt alls faktiskt! Men det bästa var sällskapet, och att jag fick lite till gjort på mössan som borde ha varit klar för alldeles för länge sedan.
 
Jag vill börja pyssla mer igen! Om jag gör det har jag något lite mer trevligt att blogga om än mina annars rätt plugg- och värkfyllda dagar. Jag vill egentligen inte skriva om negativa och tråkiga vardagssaker hela tiden, men det är ju så livet är. Och jag har faktiskt fibromyalgi, vilket präglar mitt liv rätt rejält. Dock kan jag välja att fokusera på annat, och jag ska försöka med det lite mer så får vi se hur det går : ) 
 
Jag hittade bilder på en del pyssel jag gjort ... vill pyssla NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0