Märkliga, härliga måndag!

För två dagar sedan var det måndag, en händelserik månag må jag säga. Förmidagen var rätt lugn i och för sig med mest plugg på schemat, men sen bar det av till stan för en grymt trevlig och god lunch med bästa Ida.
 
Efter det var mina planer att handla och sedan plugga fram till kvällen då jag skulle iväg igen, men riktigt så blev det inte. Jag handlade, men på vägen hem knackade en man mig på axeln, och det förändrade hela dagens planer. Mannen var nämligen konstnär, och för att göra en lång historia kort stod jag med två bilder av mig själv i handen strax inann jag skulle gå hemifrån igen senare på eftermiddagen. Helt fantastiskt!
 
Alltså, när vi hade pratat på gatan ett tag sade vi "hejdå" och han åkte hem för att rita ett par timmar innan vi skulle mötas upp på wieselgrensplatsen igen, där jag skulle få två bilder. Helskumt, men så är det och nu sitter jag x 2 på min köksvägg. Jag har försökt ta bilder på dem, men de gör inte originalen rättvisa, så om ni vill se dem får ni bjuda in er själva till mig (om jag inte gör ett extra försök till att få bra fotograferingar av tavlorna lite senare, kanske) : ).
 
Jag har inte berättat det här på bloggen innan, men jag har börjat en "träningscirkel i intuition och mediumskap". Helt underbart är det! Hela mitt liv har jag liksom varit och nosat på sådant, och jag vet att jag har vissa förmågor. Men att nu få utforska dem lite mer grundligt gör att jag både känner mig mer hel och att jag utvecklas. Så det var det jag var iväg på nu i måndags kväll. Ser fram emot kommande träffar, riktigt mycket faktiskt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Åååh. Bilderna vill jag se!

Svar: Du får se dem när du kommer hit nästa gång : )
Isabell

2012-09-19 @ 18:42:46
URL: http://drinkitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0