Jamen man ska ju plugga också

De senaste dagarna har jag bokat upp mig på så mycket att pluggandet har halkat efter. Så idag efter skolan har jag planerat tvätt och rå-plugg. Får ta alla tillfällen jag har nu framöver och plugga. Tentorna ramlar på rätt tätt nu. Men något annat måste jag så klart också göra! I morgon har jag till exempel en fullspäckad dag och kväll ... och helgerna brukar det tyvärr inte bli så mycket plugg på. Men skärpning på den fronten alltså!
 
I helgen som var kan jag berätta lite kort att fredagen bestod i lätt beslutsångest när John kom hit strax innan 19, releasfest eller inte releasfest? Det skulle bli så jäkla stressigt att ta sig iväg så vi blev hemma. Ida och Crille kom över och vi spelade "Rock sience" och tog ett par öl. Jag kan inte skryta med att jag briljerade direkt, men det är inte riktigt min typ av rock det handlar om heller. Hur som helst är jag inte någon dålig förlorare och det är nog bäst för "husfriden" att Ida vinner ; ) <3
 
Lördag softade vi innan vi drog till Lisebergshallen och tatueringsmässa. Det var lite för dyrt för oss egentligen, men vi gick ändå. Det kändes väl okej att vara där, men när vi kom till ett av de sista båsen hittade jag en konstnär/tatuerare som var helt fantastisk, helt i min stil. Så det gjorde det hela helt klart värt! Kolla gärna in Jacob Pedersens galleri här!
 
Nu är det dags för snabb-frukost och sedan skola.

 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är verkligen inte lätt att vara i samma rum som mig om det går dåligt i spel. HAHAHAHA

2012-09-05 @ 19:33:17
URL: http://drinkitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0