Ost och sömn, gudagott!

Helgen var fin, i Falköping. Några av höjdpunkterna var när Ida och jag åkte till Falköpings osteria för att köpa ostar till kvällen, när vi bakade eget knäcke till osten, och när vi alla åt det tillsammans med vin senare på kvällen. Vad som gladde syster-hjärtat var när syrran kom förbi på lördagseftermiddagen och lekte med oss <3.
Ost och egenbakat knäcke, himelskt gott alltså!
 
Den senaste veckan har jag inte sovit bra alls, kanske i snitt 4 timmar per natt. Så att i natt få sova hela natten från att jag lade huvudet på kudden, ända fram till att väckarklockan ringde, var helt fucking underbart alltså!
 
Det betyder inte att jag är helt pigg, men helt klart på rätt väg vilket känns bra. Vad beror detta "braiga" sovande på då? Jag kan komma på två saker: 1. Jag har inte Harriet vid mig. 2. Cirkel-tillfället med ämnet "intution och mediumskap" gjorde undervärk med healing och meditation. <3
 
Med i alla fall 7 timmar sömn i kroppen ska jag ta mig an denna skoladag, dags att ta sig till spårvagnen! : )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0