My name is freak, mugg-freak

Tidigare i morse hörde jag att det är någon slags årsdag för första Bond-filmen idag, därav rubrikens upplägg. Men varför mugg-freak?
 
Jo, jag får inte nog av fina/roliga/härliga/vackra/mysiga muggar/koppar. Skulle kunna införskaffa hur många som helst, egentligen, men har varken råd eller plats för det för tillfället. Det blir mest att se och röra, men inte köpa, när jag är ute på stan eller på loppisar.
 
Har spenderat gårdagens eftermiddag och kväll tillsammans med min världs bästa mamma. Hon sov över här så fick även lite tid på morgonen tillsammans med henne. Utöver härligt sällskap, snack och healing fick jag två underbart härliga muggar! Riktigt passande motiv faktiskt. Tack! <3
Mina fina nya muggar, invigdes med kaffe nu på morgonen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0