Kom inte hit och snacka punk med mig

Om jag fick en önskan uppfylld just nu så skulle jag önska att jag aldrig mer behövde bekymra mig om mat. Jag hatar mat. Jag älskar mat. Jag orkar inte detta mer!!!
Så, nu kändes det redan bättre! ; )
Åh, helgen var så bra! Jag och John åkte på 30-årsfest. Ja, vi alla åkte faktiskt impala, å bakom låg nån mer go bil, hela dagen från kl 11 med stopp på diverse roliga ställen. (Några??!) öl senare parkerades bilarna vid ett garage där vi hade grillfest.
Det var första gången jag träffade de flesta, himla kul! ...trots att de ryggade tillbaka lite när jag sade att jag gillade punk. "kom inte hit och snacka punk med mig, punkjävlar" - Eddie Meduza. Själv gillar jag DLK:s version bättre ; ) Jäkla skönt när man kan driva tillsammans lite, när allt inte tas på blodigt allvar, då trivs jag! Givetvis måste det finnas något mått av allvar också. Lagom är bäst?
Den enda bilden jag bjur på från dagen/kvällen... Jag gillarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0