Blåser storm?!

Det låter som att det blåser storm utanför fönstret, men jag har inte kikat ut än. Får hoppas att det ser bättre ut än vad det låter som att det gör!
För övrigt undrar jag om det är en segdragen förkylning jag åkt på, eller om det är pollen som spökar för mig... får se. Kanske ska prova någon receptfri allergimedicin för att utesluta pollenallergi? Men, kanske bäst att höra med "någon som vet" först?!
Nu är det dags att starta dagen ordentligt. Kaffe och påklädning först på schemat! (Kanske inte nödvändigtvis i den ordningen även om det känns som kaffe hade varit behövligt inför själva påklädningen;))
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hugg tag i en sköterska på praktiken och fråga om du kan få ta ett litet blodprov annars? :)

2012-05-14 @ 14:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0