Telefontid

Känner typ såhär som jag skrev i ett tidigare inlägg"Hej! du har ringt Isabells mobil. Jag svarar bara om jag känner för det men har telefontider på måndagar, torsdagar och söndagar mellan klockan 16-18 då Ni säkert (?) kan nå mig om det inte är upptaget. Om ni har ett brådskande ärende, skicka ett sms, tala in ett telefonsvar efter pipet, eller maila mig på [email protected] så hör jag av mig tillbaka så snart jag kan. Sköt om Dig! *Piiiiiip* "

Tro inget annat än att jag verkligen bryr mig om mina vänner, min familj och medmänniskor. Jag är helt enkelt bara inte någon telefonmänniska. Orkar för övrigt inte vara nåbar dygnet runt heller. ...fast det är ju grymt irriterande om någon man försöker nå på mobiltelefonen inte går att få tag på, faktiskt. Man förväntar sig liksom att man ska kunna nå folk näst intill sekundsnabbt. Samhället är la uppbyggt så nu. Men, är det bra?



Kommentarer
Postat av: L-M

Hej

Du är så skön. Helt rätt man kan inte vara nå bar hela tiden.

Kramar

L-M

2012-03-29 @ 07:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0