Guten morgen!

På vardagarna ringer min väckarklocka näst intill alltid kl 6 på morgonen, oberoende av när jag egentligen behöver gå upp. Dagens första (och enda) lektion börjar klockan 9, så egentligen hade jag inte behövt gå upp förrän vid, ja ... kanske 7:50. Men jag tycker att det är skönt att ha tid på sig på morgonen till att bara vara.

Denna morgon har jag pluggat Anatomi och kollat igenom vad jag ska säga på den lilla redovisningen om bröstcancer som jag ska hålla på fredag. Andra mogrnar kan jag sätta igång ett avsnitt av någon serie, eller kolla runt på nätet.

Men jag hade tänkt, utan att lova för mycket, att jag ska börja simma en morgon i veckan och sen ta en prommenad på ramberget de flesta andra dagarna. Vi får se hur det blir med det, men det är högst tänkbart att det blir av nu när solen har börjat titta fram och värmer vår jord igen.

I helgen åt John och jag faktiskt frukost på ramberget, himla mysigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0