Vi tar det senare

Vill skriva mycket, om till exempel den äventyrliga, prövande och mysiga midsommarhelgen, om tillbakagången till praktiken och att jag träffade världens bästa Mikaela idag på kvällen. Men jag får ta allt detta och lite till någon annan gång, för nu är det verkligen sovdags. 
Vill bara avsluta med att säga att säga att Robert Carlyle gör en enastående rollprestation som Mr. Gold i "Once upon a time" enligt mig. Resten står sig ganska slätstruket hittills, tyvärr. Hade höga förhoppningar och förväntingar om serien eftersom jag gillar sagor och fick för mig att det skulle vara riktigt snyggt gjort, vilket jag inte tycker att det är riktigt. Ska dock fortsätta kolla, måste ge det en ärlig chans!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ååh, har du börjat kolla? Hur många avsnitt har du sett? Vänta ett par till avsnitt så ska du få se hur bra det blir! Och snyggt gjort är det helt klart. Jag älskar "sagovärlden" med deras klädsel och omgivningarna runt omkring.

2012-06-27 @ 08:48:41
URL: http://drinkitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0