Verklighetsflykt

Orkar inte tänka och göra just nu, så jag flyr verkligheten ett slag och kollar på ett avsnitt av once upon a time. (Serien börjar för övrigt ta sig. Kanske beror det på att man har kommit in i den mer, och för att jag inser att förväntningarna jag hade inte infriades och att jag därmer har accepterat hur den är gjord?! Strunt samma, jag tycker i alla fall att den är bättre nu.) Jag har precis fått disken gjord, men jag borde.. borde borde. 
 
Kan fly ännu lite mer och tänka tillbaka på en härlig midsommar lite. 
Jag tog en massa fina kort, men visar dem inte här på grund av att jag inte är säker på att personerna på bilderna vill vara med i min blogg, eller på nätet över huvud taget.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0