That is how it feels

Jag misstänker att den senaste undersökningen av läkaren, där hon tröck på alla 18 punkter som kan göra ont när man har fibromyalgi, satte igång en massa smärta och trötthet hos mig. Jag har inte kunnat gå till praktiken på hela veckan, vilket gör mig väldigt ledsen. Det är klart att jag vill göra praktiken på ett bra sätt, som jag vet att jag kan när jag inte har ont och har behov av att sova större delen av dagarna. Det är hemskt faktiskt.

Här är en youtubvideo som beskriver hur det är att ha fibromyalgi. Jag ber er som umgås med mig att titta på den för min skull, för att jag inte vill känna mig så förbannat dum som jag faktiskt gör när jag ställer in träffar av olika slag. <3. Det som inte stämmer i videon är att jag inte varit med om en trafikolycka, jag har ingen onomral stelhetskänsla, och det är väldigt sällan som jag är om i huden så att säga. Sen har jag bara problem med ljus, lukter och ljud är jag nog inte mer känsliga för än vad andra människor är i allmänhet. Resten är sanningen för mig, även om det är bättre och sämre perioder, tack och lov (för de bättre perioderna!!!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0