Vad gör jag när jag inte kan sova?

Just i kväll/natt räknar får, rabblar kroppsdelar, föreställer mig en spegelblank skogstjärn, bara är. Blir mer och mer frustrerad. Försöker slappna av igen. Läser lite. Räknar ner från 100 till 0. Förbannade RLS alltså (Restless legs). Ger upp alla försök till att somna ett slag och bloggar istället. 
I helgen som var for John och jag till Varberg två nätter för att besöka Wheels and Wings. Mysiga stunder, grymma bilar! Jag tog faktiskt inte alls många bilder dessa dagar vilket är ovanligt för att vara mig. Här nedan kommer några bilder i alla fall (cirka hälften faktiskt). 
1) Johns bil och bandaren. Mina band är undanlåsta i ett förråd för tillfället, men mirakulöst nog hittade jag två band i någon gömma i lägenheten; Svenne Rubins och ett 10 år gammalt blandband med punk på. Inte allt för illa. ;)
2) En liiiiten del av utställningen. (Lägg märke till texten på bilens bakruta.)
3) Tidig morgon på campingen. 
Nu känner jag att jag kanske kan somna. Bäst att följa känslan, lägga sig och blunda i hopp om att sömnen ska ta över några timmar i alla fall! 

Kommentarer
Postat av: Ida

AC/DC låt på rutan juuu :D

2012-07-19 @ 06:30:10
URL: http://drinkitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0