Kreativitet för hela slanten

Vilekn slant? Jo, det är faktiskt rätt dyrt att pyssla.
 
Förutom att göra örhängen och en liten slags tygväska att ha småsaker i, så har John och jag målat färdigt en möbel som vi började på i september förra året om jag inte minns fel. Nu står den fint i hallen. Utöver det så har John målat fönster och klippt gräset medan jag pysslat vidare. En dag full av kreativitet! : )
Lite av dagens pyssel
 
När jag ska ta kort till bloggen får jag nu mer ta ca 60 kort för att få några få som är om inte bra, så i alla fall okej. Min kamera vill inte fokusera rätt längre. Det är nog dags att skaffa en ny, så snart ekonomin tillåter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0