Ingen praktik ...

... idag heller. 
 
Blir så frustrerad och arg och ledsen över detta. Jag vill bara kunna fungera som en vanlig person. Men tydligen inte. Nu ger jag upp detta med praktiken för i sommar. Får ta igen de återstående 1,5 veckorna någon annan praktikperiod. Jag orkar liksom inte traggla på med detta hela sommaren. Kroppen vill inte, så jag får väl lyda den trots att jag rent ut sagt hatar att det ska behöva vara så här. 
 
För tillfället ser jag inte hur någonting ska fungera i framtiden om kroppen min ska fortsätta att hindra mig från att leva ett levnadsvärt liv näst intill hela tiden. Men saker och ting brukar lösa sig, så jag sätter mitt hopp till att det ska göra det nu också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0