Ett inte lika tomt kylskåp

Jo men en liten tur till mataffären blev det visst till slut efter att ha sovit/vilat/lyssnat på ljudbok större delen av dagen. Jag har även hunnit tänka lite, vilket inte alltid är bra när tankarna går i negativa banor. Just dagens tankar har inte varit allt för muntra, det känns liksom som att jag lurar mig själv om jag tänker att jag ska orka med saker och ting, och livet ska bli någorlunda som jag tänkt mig, som jag vill. Just nu ser jag mest problem med hur jag ska få in pengar till ex hyra, mat och så gärna lite till så att jag kan leva lite till de dagar jag mår lite bättre.
 
Nu ska jag tänka lite gladare tankar, det jag nnämnde här ovanför kanjag i alla fall inte göra någonting åt nu. Förresten tror jag att chansen blir större för att saker ska lösa sig om jag tänker gladare tankar. Något mellanting är nog nyttigt.
 
Sen är det så att jag har ett år av studier kvar, så jag behöver egentligen inte oroa mig panikartat precis nu, kan vänta ett halvår eller så innan det börjar brinna i knutarna ; )
 
Nu blir det film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0