Cravings

Vaknade upp med craving efter vitlök. Är det mitt undermedvetna som försöker hjälpa mig att bli frisk från min förkylning? Tack tack, vitlök är gott. Nackdelen är att man luktar vitlök ett bra tag efter. I alla fall om man ha i sådana mängder vitlök som jag gjorde i morse ... 
En fråga; försvinner ögoninflammationen om jag gnuggar lite vitlök i ögat?
Vitlöksbröd till frukost
 
.
Gott enligt Isa
 
Mumsigt mellanmål med fruktsallad och nötter
 
Vill få mina matintag att fungera. Har hållit på nui snart fem år, med bättre och sämre resultat. Men det är bara att försöka igen. Det jag ska göra idag är att göra matlistor som jag förhoppningsvis ska följa. Lagom portioner på bra tider is the shit. Dock lättare sagt än gjort.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0