Jag är Izzy

En rätt mysig, men som alltid: för snabbt övergående, helg.
 
John har precis åkt hemåt och efter att jag skrivit klart detta inlägg ska jag diska efter middagen och göra ordning lägenheten inför veckan, samt mig själv inför kvällen. Sen blir det "solsidan" kl 8 och efter det antingen ett avsnitt av "medium" eller möjligtvis lite läsning i form av Ozzy Osbournes bok "Jag är Ozzy".
Bilden får tala för sig själv
 
Jag köpte boken i juli 2011, och har inte kommit längre än till s.166 än. Varför tar det så förbannat lång tid??! ... kan man undra.  Inte för att den är dålig (långt ifrån!), men kanske för att jag bara inte läst så mycket annat än skolrelaterade saker de senaste 1,5 åren. Sen har det blivit mer serietittande än läsande för mig den senaste tiden. Det går liksom i perioder det där med läsning. Men nu tycker jag verkligen att det är hög tid att plöja igenom denna bok till sista sidan.
 
Om jag ska tala lite mer om helgen så har den varilt lugn. Jag har mått sådär halvbra, varit väldigt trött och haft värk. Men det har ändå blivit ett besök i syrrans nya, fina, mysiga lägenhet med god mat och spel tillsammans med syster, mamma, Reine och John. Och idag blev det fika hos Johns mamma tillsammans med Perra och Ida. Mysigt det med.
 
Ja, sen var helgen över. Men jag ser fram emot att återgå till praktiken på Sahlgrenska i morogn. Men först ser jag fram emot en förhoppningsvis god natts sömn (och kanske någon härlig/rolig/klurig dröm att fundera över när jag vaknar i morgon bitti).
 
/Izzy 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0