27 timmar, än så länge

I går när jag kommit hem från LIAn (praktiken) så svidade jag snabbt om till precis samma kläder jag har just nu. Det vill säga ett par tjockare mysbyxor, 2 par sockar och en stor t-shirt. Detta har jag alltså haft på mig sedan dess, i cirka 27 timmar. Jag känner att det ska bli skönt att skriva klart det här, lägga sig (i ovannämnda kläder) med en värmekudde på fötterna och kolla på "historieätarna" kl 21 innan jag innerligt önskar att jag somnar som en stock för att sova gott till klockan 06:00 i morgon bitti.
 
Varför jag sover med kläderna är för att det är kallt i min lägenhet, men även det faktum att jag känner mig förkyld och allmänt frussen bidrar väl också, för jag tycker nog att det brukar räcka med bara ett täcke när jag ska sova. Varför jag har haft kläderna hela denna dagen också är för att jag inte har mått något vidare, som jag skrev tidigare idag. Men nu på kvällen har jag faktiskt lagat matlådor medan jag lyssnade på skön 60-tals musik. Det gjorde mig lite gladare, både musiken och att jag faktiskt kände mig så pass pigg att jag kunde ta mig för en sådan sak.
 
Nu är min önskan att få vakna utan hemsk värk och dunkande trötthet i morgon så jag kan byta kläder och ta mig till min LIA-placering som det är tänkt. Sista dagen på Högsbo sjukhus, sen är jag tillbaka på Sahlgrenska igen de två sista veckorna! :)
 
Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0