Lite av juli 2012

I morse vaknade jag näst intill fri från värk, grumlighet i tankarna och orkeslöshet, så otroligt ofantligt skönt! Jag hoppade upp från sängen och började genast greja här hemma. Sedan tog jag mig till min praktikplats för att hemta papper och säga "hejdå". Efter det bakade jag och syrran kom förbi en sväng innan vi tog en liten roadtrip omkring i gbg för att uträttaärenden. Mot kvällen blev det käk, mys och skratt hos LM. På vägen hem kände jag mig mer levande än vad jag gjort på evigheter. Jag har liksom sinnerna med mig idag, precis som det ska vara!
 
På vägen hem från LM njöt jag av mörkret, livet i stan, den friska luften och den nästa fulla (eller fulla?) månen. Nästan lite höst i luften. Helt jäkla underbart alltså.
 
Nu har jag värmt mig en kopp med soyamjölk och gurkmeja. Gott, och gurkmeja ska vara bra mot värk i leder har jag hört. Värt ett försök! :)
 
Här nedan följer lite bilder från juli 2012.
Bland annat ett besök på Brännö och ett annat på medeltidsdagarna i Kungälv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0