Baboon show och firande

I går firade vi Idas födelsedag, bland annat genom träff och god mat hos Ida och Johns mamma. Vi firade även Perra som fyller år på måndag. Himla smidigt att man kan slå ihop saker och ting sådär! Efter träffen gick Ida och Crille till sig och jag och John till mig för lite omsvidande och vila innan nya krafttag senare på kvällen i form av några för-öl hos Ida och Crille samt en spelning med The Baboon Show.
På väg till Brewhouse och spelningen med The Baboon Show
Jag fick inga bra bilder, men jag kan säga att det var en helt fantistiskt show!! Jag såg dem förra hösten också, och visst var det bra, men detta slår förra spelningen med råge. 45 minuter ren lycka!
John och jag firade ett år tillsammans. Allt som allt en rikrigt lyckad kväll!

Kristallbarn
 
Vid klockan 14 idag tog jag en paus från min annars genomlugna dag för att se min kusin Nathalie sjunga i bandet "kristallbarn" i femmanhuset. Det är inte min typ av musik riktigt, men dom är ritkigt riktigt duktiga tycker jag. Nathalies röst är alltid underbar enligt mig. Lite stolit blir man allt : ). Om ni vill lyssna finns de på spotify med deras första singel "en hemlighet".
 
I morgon är min första skoldag för höstterminen 2012. Jag ger mig själv en lyckospark ... lite sömn vore också bra känner jag! : )
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0