3771 p

Om jag känner för att flytta till lägenhet i Falun så skulle det inte vara något större problem. Just nu har jag 3771 poäng i kopparstadens bostadskö. Jag kollade runt lite för skojs skull och såg att de flesta lägenheter ligger på några hundra poäng, den högsta jag såg låg på strax över 1000 kö-poäng. Från och till är jag sugen på att dlytta till falun, men jag antar att det inte kommer bli aktuellt. Synd på kö-poängen... skulle haft dem här i Göteborg istället!! 
 
Så är andra skoldagen avklarad. Roligt, men sjukt jobbigt med förkylningen. Host, snörvel och långsamma sinnen är inte det bästa i skolmiljö, eller någon annan stans heller för den delen. Jag är i alla fall tacksam över att jag har möjlighet att vila när jag kommer hem på eftermiddagarna och kvällarna. Det är inte så självklart alltid. 
 
Nu ska återvända till min riktigt braiga bok som jag håller på att läsa just nu, "just kids" av Patti Smith.  Jag kommer säkerligen att skriva mer om den framöver.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Isa
Hur är det?
Du börjar skolan tidigt.
Har du tid för en fika någon dag :)
/L-M

Svar: Fika nästa vecka tycker jag! Kan du kanske torsdag innan kl 19 (har möte vid korsvägen då), efter klockan 14:30? kram!!
Isabell

2012-08-22 @ 18:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0