Jag vill bara fungera som "vanligt" ...

Det har inte blivit mycket gjort idag. Somnat som en klubbad säl efter ett tags pluggande, så börjar det om igen. Sova, plugga, sova plugga, sova plugga... Man kan faktiskt inte göra annat hur mycket man än vill det själv, när kroppen säger att det ska vara på ett visst sätt.
Det slår till med mer eller mindre jämna mellanrum, skoningslöst. Igår var jag ju hur pigg och glad som helst! Lite värk gör ingenting, det lever jag med liksom, det är mer när det vrids på flera snäpp, som nu.
Sådana här ställen ger mig lugn, och energi <3 Detta är på Rödön.

"Jag vill inte vara orkeslös, trött och ha ont, jag vill fungera som vanliga Isabell!"
"mohahahaaaaa det kan inte du bestämma, nu ska du klubbas. Och nu vrider jag på lite mera värk. Och det spelar ingen roll vad du gör, jag bestämmer när du ska få må bra ett tag igen... Mohahahaaaa!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0