Jag är Isis...

...men vem är Bast?
Kents nya album är faktiskt kanonbra. Efter tredje lyssningen har jag nu den där underbara känslan av att de gjort det, igen. 13 år med kent, man blir som man umgås sägs det. Det måste helt enkelt vara så att de inspireras av mig?! ; )
Isis var faktiskt vad jag kallades i många år förut. Rätt fint tycker jag. Men jag gillar Isa, Izzy, Issi, Issa, Vimsy och Isabell också. (Bella får bara min barndomsvän Emma med familj kalla mig, då känns det bra. Annars sparkar jag lite bakut, för det känns som ett hästnamn för mig..)
Idag har jag hunnit tenta och hälsa på mamma för lunch. Båda sysslorna kändes riktigt bra! Nu är jag hemma och packar (och bloggar, bevisligen) för att sedan åka och kolla på lägenheten som jag önskar så innerligt att jag får hyra sen... och efter det ska jag ta mig till John. <3
Jag orkar vara, göra och leva idag. Jag har inte så ont  vilket är så jäääääkla skönt. Nästan obeskrivligt härligt faktiskt. : )
Ha det fint nu mina vänner, hoppas ni får en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ska du hänga med John på lördag? Vi tänkte nog komma på måndag för grill och lite party. Pratade med John om det igår i alla fall.

2012-04-27 @ 16:14:20
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Elin

svar: ja, det har jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0