Isa funderar

Hur f*n är det tänkt att man ska klara av att arbeta varje dag till man är (minst) 65? Hur har så många klarat av detta hittills? Kan inte för mitt liv förstå detta. För mig, hur mycket jag än vill någonting, så finns inte energin till att ens göra saker jag tycker är rent utsagt "skitkul", vissa dagar. Hur ska man då orka med något mer "måste-aktigt"?
Jo, jag tvingar mig ofta (vilket jag tror att många gör, alltså, jag vet att jag inte är ensam om detta). Men de dagarna då det inte ens går att tvinga sig? Vad gör man då? Detta med den förbannade dagsformen alltså. Nu har jag i alla fall fått kallelese till ett ställe som ska kolla upp värken och några av de andra symtomen jag har. Hoppas det leder till något vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0