Vad ska jag sätta för rubbe? Denna får det bli.

Här kommer två bilder från middagen i lördags. Snott från Idas blogg.
(har Idas grymma blogg i min slista på länkade bloggar till höger...Ida!)
<3 <3 <3
----------
Skoldagen gick snabbt. Faktiskt rann tiden iväg. 6 timmar är inte farligt vissa dagar, medan de kan ta kål på en andra dagar. Jag är i och för sig j*vligt seg och trött men det beror på min förbannade förkylning och ingenting annat.
---
Nu har jag städat mitt rum, vilket var väl behövligt. Inte för att det var så skitet egentligen, men det blir snabbt stökigt i ett litet rum har jag märkt... Nu ska jag plügga lite hade jag tänkt. Renskriva antekningar och läsa lite. Sen får vi se om jag hinner hitta på någonting mer innan läggdags. Hade i och för sig behövt färga och tvätta håret men vet faen inte om jag orkar med det idag. Vill bara mysa ner mig under täcket! : )

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kan ju skicka över alla bilder via mejl om du vill ha dem, dessutom oredigerade så du kan göra vad du vill med dem. Ge mig bara din mejladress :)



<3

2011-09-12 @ 20:45:48
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0