Nej, det blir aldrig som man tänkt sig

Det är bara så. Här kommer lite bilder från en rolig fredagskväll, tills att det gick utför vill säga. Men innan "utförsåkningen" tog jag först ett par öl tillsammans med Therese och Mikael från skolan. Härliga människior!

Efter det kom John och Ida hem till mig för några öl till innan det var täkt att vi skulle dra till Sticky fingers på spelning. Som ni kanske förstår av, om inte annat, rubriken, så blev det inte riktigt så. Vi fortsatte att ha det bra hemma hos mig ett par timmar extra innan vi tog oss ner till dubliners istället. Där blev allt lite mer grumligt än vad åtminstone jag känt på ca... 7 år?! Jag vill inte gärna göra om det. Kan gärna vänta minst sju år till känns det som. Det tycker nog min nacke, mitt huvud, mitt lår och lite andra kroppsdelar också känner jag.






Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHAHAHAHAHA. Härliga bilder ;)

2011-09-27 @ 17:01:39
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Isabell

Ellerhur?!! :D

2011-09-28 @ 13:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0