Mycket vill ha mer?

Sommaren har varit underbar på många sätt och jag ser fram emot hösten och allt som jag tror att den kommer att ge. Jag har riktigt härligt folk omkring mig och jag trivs med min utbildning hittills. Jag har träffat en John som är grym och jag har drömmar och mål som jag vill uppnå.
---
Sen är det dedär jäkla pengarna som ligger och gnager. Man kan nästan säga att jag h a t a r a-kass(an), fy fan vilka strulputtar. I need my money! Om jag hade fått pengarna som jag skulle hade jag kunnat åka upp och hälsa på min familj medan jag var ledig i sommras till exempel. För det är en annan sak som försurar min tillvaro en aning, att jag saknar min familj och mina vänner uppifrån så det gör ont ibland.
---
Det tredje är väl att det är så mycket jag vill göra så att jag inte vet vart jag ska börja, vad jag ska prioritera och vad jag ska skita i. Så är det dedär med vila och egentid också. Att bara vara, stanna upp och rensa tankar (och kanske papper samt annat viktigt?) då och då. Det är faktiskt viktigare än man kan tro!
---
Ja, fastän allt egentligen är så fantastiskt bra, så vill jag ha mer, ha de lite annorlunda, lite bättre. Till exempel boendet. längtar så att jag smäller av efter någonting eget med ett eget kök och ett eget förråd så att jag har min plats för mina saker och mina tider, min ordning och mitt kylskåp... Jojo, jag trivs la här också och tjejerna är väldigt goa! Inga problem där egentligen. Men eget is the shit! Tills en dag då jag äntligen skaffar hus med någon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0