Ingenting blir som man tänkt sig

I Torsdags mötte jag upp John hos Ida. John och jag tog rätt snabbt en sväng till mig för att hämta grejer, för att sedan åka vidare till falköping. Men någon stans på vägen, närmare bestämt på Liseberg, ändrade vi oss och stannade i Gbg för att festa med Ida, Jon, Morgan och Brissmann, som jag inte hann snacka med särskillt mycket... Men gött var det och efter några timmar drog vi ut förstås.
SKÅL!
Jag och John skulle möta upp andra vänner men det blev inte heller som vi tänkt oss så vi, plus Morgan drog till Dubliners för ett par öl innan stängningsdags. En bra kväll.
------
Söndagen spenaderades hemma med film och mys och bakfylla. Jäkla bra blandning dedär. På kvällen kom syrran och Robin och hämntade oss för lite streetrace. Mycket trevlig kväll det med trots att det inte alls blev som vi tänkte oss. Väl hemma somnades det snabbare än blixten.
-----
Idag blev det loppis innan vi åkte till Ida. Vi girls vinkade hejdå både till grabbarna och Johns impala som jag verkligen har fastnat för... Jäkla synd att jag inte kunde följa med till Falköping en vecka, eller i alla fall någon dag... men skolan börjar ju i morgon. Så är det!

Kommentarer
Postat av: david strumidlo

John e pojkvännen? inte för att jag vill snoka men va fan kul att snoka jue :P

2011-09-04 @ 19:20:54
Postat av: Ida

Gryyymt! Jag snor bilderna av dig eftersom jag knappt tog några själv ;)

2011-09-04 @ 21:07:51
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0