Full fart medvetslös....

....ja. Jag är så bra på att ösa ur mig smarta och korrekta meningar (Lite som en viss
M o n t a z a m i...??!).
---
Helgen har varit otroligt bra! Veckan blir nog också bra, men ser fram meot den kommande
helgen som faen!!!
---
Idag vaknade jag i alla fall tidigt, i Falköping. Åkte direkt till skolan för ca 7 timmars vistelse där, som inte var allt för tråkig tack vare mina goa klasskamrater och rätt intressanta lektioner,  innan hemfärd för att lämna av väskan. Sedan snabbt vidare till LM för middag tillsammans med Ellen. Trevligt! Men nu känner jag mig trött. Ska nog snart försöka sova, vilket kan behövas för att klara av morgondagen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0