En bra helg helt enkelt.

Helgen har varit, perfekt. Ja, näst intill i alla fall. jag är nöjd! : ) I torsdags kom John hit så vi har spenderat helgen tillsammans. Det mest utmärkande kan man väl säga var... låt mig tänka... en härlig par-middag med, och hos, Ida och Crille. Vi fick provsmaka motörhead-vinet, inte illa! Efter drog vi på avskedsfest för Martina som ska till Australien i 8 månader.
Också lyckat, mycket trevligt!
---
Jag även två hyllor köpta, perfekt att förvara skolböckerna i!
----------
Nä, nu borde jag väl sova eftersom jag ska upp till skolan i morgon. Ser faktiskt fram emot det samtidigt som att jag hoppas att veckan går rätt snabbt eftersom jag ska till Falköping i helgen. Med största sannolikhet i alla fall! : ) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0