Blaj blaj blaj

Andra tentan avklarad, och jag tror det gick rätt bra. Vet att jag missade två poäng, sen blir det säkert något mer. Skönt att ha den avklarad! Nästa vecka har jag terminologi/anatomi-tentamen, bara att plugga på! Det är inte nådigt många latinska ord och böjningar vi ska kunna. Kul när man märker att det sätter sig på minnet faktiskt, men man kan slita sitt hår innan dess...

Det var meningen att jag skulle på yoga nu i eftermiddag. Det blev inte så. Jag kom iväg liiite för sent och jag visste inte exakt vart lokalen låg... när jag inte hade hittat lokalen när klassen börjat så vände jag och gick för att handla  hem lite mat istället. Vilket var välbehövligt eftersom jag inte har varit hemma så mycket på sistone.
Veckodagarna känns som transportsträckor till helgerna, och sen går helgerna alldeles för fort. Är det såhär snabbt livet ska gå? Ja, och troligtvis kommer det kännas som att tiden går snabbare och snabbare med åren, det är vad jag har hört i alla fall.
Nu? Ja nu har klockan hunnit rinna iväg igen, och jag bör plugga lite. Så det är la dags att sätta igång med det. Fastän det inte känns som jag skrivit någonting relevant eller riktigt spännande i detta inlägg, som så många nu innan detta. Ibland har man ideé torka fastän det händer så mycket hela tiden. Eller helt enkelt inte tid till att sitta och skriva dedär kluriga, klockrena, intressanta och kanske roliga inläggen. Detta får duga : )
Sköt om dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0