In motion

Jag kan ärligt säga att dessa perioder av tänkande, när alla möjliga känslor sitter precis där de ska och saker och ting rör sig frammåt i livet, är på väg framåt,  är det bästa jag vet.

Vad som helst kan hända. (Det kan det annars också, jag vet, men jag menar just känslan.) Det är mycket som rörs ig i min kropp och i mitt huvud just nu. And I love it! För då har jag energi till att förändra saker och ting som jag inte är riktigt nöjd med.

(Det som finns kvar när sommar går mot höst)

Jag vill inte säga annat än att jag trivs kanonbra med min utbildning. Verkligen! Och jag tror att jag skulle komma att trivas som färdigutbildad på en erbetsplats också! Men jag kan inte komma ifrån att jag tänker på att jag vill göra någonting mer kreativt som kan ha med musik/teater att göra. Ungdomar/barn. Eget caféliknande ställe med upptåg... BnB kanske... Funderar mycket på boende som ni förstår av mitt förra inlägg. Vart? hur? När?
----------------
Nu är John på jobbet och jag tänkte plugga efter ett par ostmackor och en kopp kaffe.


Kommentarer
Postat av: kärlek och trots

Å jag hoppas inte du vill hoppa av. Det hade blivit tomt utan dig i klassen! Samtidigt måste man ju tänka på sig själv och på vad man vill med sitt liv. Jag drömde om att bli skådespelare hela barndomen/ungdomen men drömmen blev inte sann. Jag har också en kreativ sida som jag gömt djupt inom mig. Du kanske kan varva lite kreativt jobb med läkarsekreterare. Kanske typ kunde få jobb i terapin där dom både spelat teater och pysslar massor. Ha en toppendag.

2011-10-03 @ 10:58:15
URL: http://lillavild.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0