Bryta och byta tankar

Idag har jag min första tentamen som blivande vårdadministratör. Det känns i ärlighetens namn rätt så svajigt, men det går som det går. Vi får se helt enkelt. Jag kan i alla fall inte läsa mer inför den nu, det är alldeles för nära inpå för att det ska fasta någonting. Jag ska sticka så snart jag skrivit klart detta inlägg.
Jag sätter den där spindelstjärnan emellan mina stycken, för annars sitter all text ihop som en massa när jag publicerar inlägget. Vet inte vad som är fel och jag kan inte fixa det själv, så jag löser det på det här viset för tillfället. Det dumma är att jag inte kan förminska bilder heller. Något är skumt.
Just nu jobbar jag mycket på hur jag ser på saker och ting, hur jag tänker och hur det påverkar mig. Ibland behöver jag se helheten när jag snöar in mig på små detaljer, och ibland är det tvärt om. Och ibland behöver jag helt byta fokus. Vem behöver inte det? Det tänkte jag i alla fall att bilderna här nedan skulle få illustrera.
För övrigt var det en förbannat god frukost! : )

Kommentarer
Postat av: Ida

Lycka till på tentan. Hoppas det går bra!!

2011-10-19 @ 14:29:07
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0